onsdag 29 december 2010

- baksmälla (Y)

förlåt för dålig uppdatering men har inte hunnit :s
i söndags så sov jag ju då hos josefin  delfin, sen gick jag hem vid åtta typ, vi skulle sova över igen men det gick inte :s 

och vet ni? :D
igår var jag och pappa i ullared och då köpte han en TV och KAMERA till mig §§§ 
han är verkligen världens bästa! älskar han mest! <3
men kameran är rätt dålig :s
sen vid sex kom jossa hit och sov här :)
det va askul, vi skulle typ dygna men vi somnade vid fyra ;) 
haha idag så vaknade vi vid tolv elr nåt och åt middag vid halv fem.. 
är inte ett dugg trött nu :D 
men det finns inget att göra uppe, ingen social.
jaja vid fem så kom emilia och mathilda till mig också :D 
sen vid halv nio gick vi till stinus, men vid elva gick alla hem.

ah det va lite vad jag har gjort,  intresseklubben! (y)

ha de /bella<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar