söndag 19 december 2010

söndag!

hej, tänkte berätta lite om vad jag gjorde igår för jag bloggade ju inget igår.
iaf vaknade vid tio hos karin, där åt jag kollade på tv satt vid datan och sånt :p
sen vid tolv kom mamma och då åkte vi till halmstad och shoppade lite :D
jag köpte:
en stickad tröja jc
linne jc
jeans leggings jc 

vi hann inte gå i så mkt affärer heller för dom stänger ju 4 och vi åkte rätt sent :/
sen åkte vi till ishallen för att hämta alle men han va inte kvar så då åkte vi hem till han,
där fikade vi och typ städade -.- haha
vid typ kvart över 6 åkte vi hem och då stannade vi vid stina och plockade upp henne sen åkte vi till vickan i betarp, myys.
men vi åkte hem lite innan elva för vi låg typ och sov i soffan , haha.

ah idag ska jag plugga lite spanska och typ slöa ,  och sen åka till pappa :p

ha de bra/ bella<3


bild sen somras :d
sally den hårfärgen menar jag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar